Myllyhaan koulun vanhempainyhdistys ry

Vanhempainyhdistyksen toiminta

Myllyhaan koulun vanhempainyhdistyksen toiminta on vapaaehtoisuuteen perustuvaa avointa toimintaa jonka tarkoituksena on edistää vuorovaikutusta kodin ja koulun. Yhdistys kokoaa vanhempia yhteisen tekemisen merkeissä, jolloin vanhemmilla on tilaisuus tutustua toisiinsa. Vanhempainyhdistyksen toiminnassa mukana olemalla sinulla on mahdollisuus vaikuttaa positiivisen kouluilmapiirin sekä kodin ja koulun välisen yhteistyön luomiseen.

Yhdistys tukee vuosittain pieniä rahallisia hankintoja, esimerkiksi luokkien luokkaretkiavustus ja ruokalan xylitol-pastillit. Toiminta rahoitetaan pääasiassa kalenterimyynnistä ja tapahtumista saatavilla tuotoilla.

Vanhempainyhdistys toimii kanavana, jossa jokaisella on mahdollisuus tuoda esille koulua ja kasvatusta koskevia kysymyksiä ja huolia.

Kaikki ovat tervetulleita mukaan toimintaan ja osallistua voi sen verran kuin haluaa - enemmän tai vähemmän.